12 Aralık 2011 Pazartesi

Küçükler İçin Büyük Fikirler...

Hayatlarına yeni katılacak minik melekleri için tatlı bir telaşla hazırlıklara başlayan anne-baba adayları, bebek odası için de hummalı bir arayışa girerler. Bebekleri eve gelmeden odasını hazırlamak, birçok yeni eşya ve mobilya almak için heyecanlanırlar.
Bebek odası için çeşitli araştırmalar yapıp, tecrübeli ailelerden fikirler alırlar.
Ama ne yazık ki çoğu zaman; belki de bebeğin hiçbir zaman kullanmayacağı bir sürü eşyayla oda doldurulur. Oysa odasını gereksiz eşyalarla, uyumsuz renklerle doldurmak; hem sizin hem de minik bebeğiniz için yorucu olabilir! Çünkü bebek odası hazırlarken, her adımınızı iki temel hedefi düşünerek atmalısınız: Güvenlik ve rahatlık!

Her şeyden önce kullanılan tüm malzemeler, sağlıklı ve özellikle temizlenmesi kolay olarak seçilmeli.






Günümüzde çoğu bebek odasında kullanılan pastel renkler, en ideal olanlarıdır. Mavi , yeşil gibi renkler, sakinleştirici bir etkiye sahiptir.Fildişi ve buz rengi veya opak renkler rahatlıkla kullanılabilir. Kırmızı renk, hayli dikkat çekicidir, birkaç eşyada kullanarak odaya canlılık katabilirsiniz.
 {bilgiler alıntıdır}
 


2 yorum:

  1. canım senin yayınların benim kumanda panelimde görünmüyor izledim bazı bloglarda bu oluyor bazı yayınlarını alıyorum ama bazıları yok neden acaba? bak mesela bu post gelmedi, merak edip bakınca gördüm :(

    YanıtlaSil
  2. Filizcim bir ara adres değişikliğim olmuştu acaba onunla alakası varmı?bu durum bütün postlarım için geçerli değil ise
    arada oluyor diyebilirim.
    çünkü benimde izlediğim bloglarda arada görmediğim postlar oluyor nedense:(

    ama izlediğim bir blog adres değişikliği yapmıştı o günden beri yeni yayınları panelime yansımıyor.
    izlediğim bloglardan silip tekrar ekliyorum ama yinede yeni yayınları olduğu halde ben göremiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.
♥ Pembe Bloğum ♥