4 Ocak 2012 Çarşamba

Bebek Odalarına Şirin Minyatür Tablolar...


                                                      http://www.rosariacunha.com.br/
Nette gezinirken gördüğüm,
görür görmezde vurulduğum bu cici tabloları,
siz güzel okurlarımlada paylaşmak istedim hemen:)

Çok seviyorum böyle cicili bicili şirin şeyleri:)
nerde ayıcıklı , ponponlu birşey var, ben hemen oradayım..
Eşim bazen takılıyor bana;
''çocuk gibisin aynı''
ne yapayım seviyorum işte,
hem herkesin içinde bir çocuk yokmudur?
varsın benim içimdeki çocuk ruhu
terliklerime ,badylerime ,pijamalarımada yansısın
ne olur yani?

12 yorum:

  1. Ama baksana sevilmeyecek gibi mi?Pudra tonlarını görünce aklıma hep bebişler gelir.Çok güzeller...

    YanıtlaSil
  2. ayıcıklarada bayıldım ama o beyaz çerçevelere bittim ben neden bulamıyorum bu çerçevelerde :( ovalinden yuvarlağından karesinden hepsinden istiyorum, yapabilenler için ne kadar güzel şeyler, bence çok güzel satışı olurdu becerikli bloglar görsün yapsın satsın :)

    YanıtlaSil
  3. canım bağlıntıda sorun var galiba blogu bulamadık :) tıkladık ama yok

    YanıtlaSil
  4. Filizcim bağlantıyı tekrar düzenledim şuanda açılıyor canım:)

    YanıtlaSil
  5. ay pembeeee ! bunlarda neler böyle !... banane banane ! ben de çoçuk olmak istiyorum bende istiyorum bunlardan odama !

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller yaa :)
    çocuk mu doğursam yoksa yeniden çocuk mu olsam bilemedim valla :))

    YanıtlaSil
  7. degil bebek kendi odama bile alirim ben bunlari.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller çok, nerden bulursunuz böyle şeyleri bilmem ki :)

    YanıtlaSil
  9. Mrb bloguma biraktigin guzel yorumun icin cok tesekkur ederim:) bende takipteyim, sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. çok cici olur yaa bebek odasına bu tablolar

    YanıtlaSil
  11. ama amaaa
    bunların tozunu kim alacaaaaak:(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.
♥ Pembe Bloğum ♥